Przejdź do treści

Menu główne:

OFERTA
.
Czwarta generacja LPG to instalacja wielopunktowego zasilania gazem w fazie lotnej
za pośrednictwem elektronicznie sterowanych wtryskiwaczy.
Wtrysk sekwencyjny stosowany jest w samochodach wyposażonych w  wielopunktowy wtrysk benzyny
z katalizatorem i sondą lambda oraz system  diagnostyki pokładowej — EOBD lub OBDII.
Jest to bardzo nowoczesna  konstrukcja, ( potocznie nazywana SEKWENCJA ) w której wyeliminowane zostały różnice w dynamice i mocy  silnika zasilanego gazem i zasilanego benzyną. W układzie tego typu  wtryskiwacz gazu działa bardzo podobnie do wtryskiwacza benzyny.


Instalacja LPG piątej generacji
Piąta generacja instalacji LPG to instalacja wtrysku sekwencyjnego  gazu w fazie ciekłej.
Instalacje piątej generacji wyznaczają zupełnie  nowy standard w dziedzinie LPG.
Największa różnica w stosunku do  poprzednich generacji to sposób dostarczania gazu do zaworów ssących  silnika. W instalacji piątej generacji gaz wtryskiwany jest w postaci  ciekłej, a nie lotnej.



Instalacje VI Generacji
System instalacji LPG VI generacji,  która jest idealnym  rozwiązaniem  dla silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny gdyż  wykorzystuje  oryginalne wtryskiwacze benzynowe do wtryskiwania  skroplonego gazu LPG  bezpośrednio do komory spalania. Podczas pracy  silnika na gazie w ogóle nie jest zużywana  benzyna, ponieważ  wtryskiwacze są cały czas chłodzone przepływającym  przez nie gazem i  nie ma potrzeby stosowania tzw. dotrysków benzyny,  które z  ekonomicznego punktu widzenia przekreślają sens konwersji.   Wykorzystanie wtryskiwaczy benzynowych do wtrysku gazu skutkuje także   mniejszą ingerencją w obszarze silnika a cała instalacja jest   praktycznie niewidoczna pod maską samochodu.


Instalacja LPG pierwszej generacji
Instalacja LPG pierwszej generacji stosowana jest w samochodach z zasilaniem gaźnikowym.
Brak sterownika elektronicznego czyni ją tanim, ale też najmniej  precyzyjnym i ekonomicznym rozwiązaniem. Jest to najprostsza instalacja  niewymagająca instalowania prawie żadnych sterowników elektronicznych.


Instalacja LPG drugiej generacji
Drugą generację instalacji LPG stosuje się przede wszystkim w samochodach
wyposażonych w jednopunktowy wtrysk benzyny z katalizatorem i sondą lambda.


Instalacja LPG trzeciej generacji
Trzecia generacja LPG - wielopunktowa o ciągłym zasilaniu gazem w fazie lotnej.
Instalacje tej klasy przeznaczone są do samochodów z wielopunktowym  wtryskiem paliwa. W rozwiązaniu tym mieszanka paliwowo-powietrzna  powstaje tuż przed zaworem ssącym. W zależności od ilości powietrza  napływającego do cylindra w okolice zaworu dolotowego podawana jest  przez wtryskiwacz  ściśle określona ilość paliwa.  Podstawowym wyznacznikiem instalacji gazowych do wtrysku  wielopunktowego jest zachowanie zbliżonego do oryginalnego miejsca  powstawania mieszanki gazowo-powietrznej.

INSTALACJE SEKWENCYJNEGO WTRYSKU GAZU DO WSZYSTKICH MAREK SAMOCHODÓW

STAG 200 GoFast

KOMPLETNA INSTALACJA WRAZ Z MONTAŻEM

4 CYLINDRY DO 150 KM:

Zestaw I : GF
reduktor AC R02/ACR01,
sterownik STAG 200 GoFast,
listwa wtryskowa AC W-01,
zbiornik w koło,
wielozawór TOMASETTO,
zawór tankowania TOMASETTO w zderzaku.

1750.00 zł Dodaj

STAG Q-BOX

KOMPLETNA INSTALACJA WRAZ Z MONTAŻEM

4 CYLINDRY DO 150 KM:

Zestaw I : QB+
reduktor AC R
sterownik Stag Q-BOX Plus
listwa wtryskowa AC W
zbiornik w miejscu koła
do 55 litrów
zawór wlewu gazu Tomasseto
montowany w zderzak
- wszystkie potrzebne węże i złącza

1950.00 zł Dodaj
STAG Q-MAX PLUS

STAG Q-MAX PLUS

KOMPLETNA INSTALACJA WRAZ Z MONTAŻEM

6 CYLINDRÓW DO 150 KM:

Zestaw I: QM
reduktor AC R-01 150,
sterownik STAG 300-6 Q-MAX PLUS,
wtryskiwacze 2x 3 CYL AC W-01 ,
zbiornik w koło,
wielozawór TOMASETTO,
zawór tankowania TOMASETTO w zderzaku.

2650.00 zł Dodaj
dostępne również inne konfiguracje z reduktorami KME, TOMASETTO ...., oraz wtryskami ALEX Baracuda , HANA, ACw02, ACw03 ....
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego